avatar
Pınar Şafak Prof. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın 16 Hakemlik 29 CrossRef Atıf 26 TR Dizin Atıf 22
16 Yayın
29 Hakemlik
26 CrossRef Atıf
22 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi Çoklu Engelli Eğitimi Görme Engelli Eğitimi

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

0

1

9509

Görme Yetersizliği Olan Çocuklarda Ortak Dikkat Becerisi
Yazarlar: Pınar Şafak , Derya Uyar
DOI: 10.30703/cije.432161
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2483

0

1

2483

0

1

1219

Yayınlar

0

84

0

518

Yetişkin Görme Engelli Bireylerin Braille Yazıyı Kullanma Durumları
Yayın Bilgisi: 2022 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1065216
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1765

0

1765

1

1219

0

2516

0

8729

Görme Yetersizliği Olan Çocuklarda Ortak Dikkat Becerisi
Yazarlar: Pınar Şafak , Derya Uyar
DOI: 10.30703/cije.432161
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2483

1

2483

Çok Duyulu Öykülerin Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Görmeyen Öğrencilerin Dinlediğini Anlamalarına Etkisi
Yazarlar: Pınar Şafak , Pınar Demiryürek, Hatice Cansu Yılmaz
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.322391
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6776

0

6776

The Effect of Performance Feedback Provided to Student-Teachers Working with Multiple Disabilities
Yazarlar: Pinar Safak , Hatice Cansu Yilmaz, Pinar Demiryurek, Mustafa Dogus
DOI: 10.12973/eu-jer.5.3.109
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 306

0

306

1

9509

Yayınlar

3

0

2516

10

0

8729

Çok Duyulu Öykülerin Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Görmeyen Öğrencilerin Dinlediğini Anlamalarına Etkisi
Yazarlar: Pınar Şafak , Pınar Demiryürek, Hatice Cansu Yılmaz
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.322391
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6776

1

0

6776

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.