Ahmet Şekerkaya profil resmi
Ahmet Şekerkaya Prof. Dr. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı
Yayın 7 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 4
7 Yayın
0 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Reklam Satış Yönetimi Tüketici Davranışı

Kurum

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı

Popüler Yayınları

0

1

4810

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3331

1

1

3331

Yayınlar

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3331

1

3331

0

1258

1

4810

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3331

1

1

3331

3

0

2311

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.