Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hamza Kaynar
Hamza Kaynar
Arş. Gör.
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
65
TR Dizin Atıf
36
4
Yayın
7
Hakemlik
65
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
0000-0002-4490-551X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.87
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
223
0
ATIF
2
FAVORİ
223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Alanında Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Konusunda Yaşadıkları Güçlükler
Yazarlar:
Yahya Çıkılı
,
Akın Gönen
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.659506
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3670
10
ATIF
1
FAVORİ
3670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1599
5
ATIF
1
FAVORİ
1599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.87
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
223
2
FAVORİ
223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1599
1
FAVORİ
1599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Hamza Kaynar
,
Canan Şentürk Barışık
,
Bariş Doğrukök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787959
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9479
0
FAVORİ
9479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Alanında Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Konusunda Yaşadıkları Güçlükler
Yazarlar:
Yahya Çıkılı
,
Akın Gönen
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.659506
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3670
1
FAVORİ
3670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Yayınlar
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1599
5
ATIF
1
FAVORİ
1599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Hamza Kaynar
,
Canan Şentürk Barışık
,
Bariş Doğrukök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787959
ATIF
50
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9479
50
ATIF
0
FAVORİ
9479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Alanında Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Konusunda Yaşadıkları Güçlükler
Yazarlar:
Yahya Çıkılı
,
Akın Gönen
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.659506
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3670
10
ATIF
1
FAVORİ
3670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat