Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
H Pelin Karasu
H Pelin Karasu
Prof. Dr.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
8
8
Yayın
12
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
İşitme Engelli Eğitimi
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Kaynaştırma Eğitimine Devam Eden İşitme Engelli Öğrencilerin Yazdıkları Öykülerin İncelenmesi
Yazarlar: Arzu Efe,
Pelin Karasu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.330878
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4074
5
ATIF
2
FAVORİ
4074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelli Bir Çocuğun Okuma Yazma Becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı İle Desteklenmesi
Yazarlar:
H. Pelin Karasu
,
Ümit Girgin
, Hasan Gürgür
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.67264
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5645
1
ATIF
1
FAVORİ
5645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Kayıplı Bir Öğrencinin İlkokuma Becerilerine Yönelik Destek Eğitim Sürecinin İncelenmesi*
Yazarlar: Ezgi Tozak,
H. Pelin Karasu
,
Ümit Girgin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
0
ATIF
1
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kaynaştırma Ortamındaki Koklear İmplantlı Öğrencilerin Okuma Hatalarının ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Yagmur Topaktaş
,
H Pelin Karasu
,
Elif Akay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1162165
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
481
0
FAVORİ
481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME ENGELLİ KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNIN OKUMA BECERİLERİNİN FORMEL OLMAYAN OKUMA ENVANTERİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Tamer Genç
,
Ümit Girgin
,
H. Pelin Karasu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-617878
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1510
0
FAVORİ
1510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Kayıplı Çocuklarla Paylaşılan Okuma Etkinliğinde Kullanılan Seri Hikaye Kitaplarının Hazırlanma Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Asli Gerek
,
Halise Pelin Karasu
,
Ümit Girgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
0
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Kayıplı Bir Öğrencinin İlkokuma Becerilerine Yönelik Destek Eğitim Sürecinin İncelenmesi*
Yazarlar: Ezgi Tozak,
H. Pelin Karasu
,
Ümit Girgin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
1
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitimine Devam Eden İşitme Engelli Öğrencilerin Yazdıkları Öykülerin İncelenmesi
Yazarlar: Arzu Efe,
Pelin Karasu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.330878
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4074
2
FAVORİ
4074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tanıdan Eğitime Kosova Cumhuriyeti’nde İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Doğan
,
Hasan Gürgür
,
Ümit Girgin
,
H. Pelin Karasu
,
Zerrin Turan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1585
0
FAVORİ
1585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelli Bir Çocuğun Okuma Yazma Becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı İle Desteklenmesi
Yazarlar:
H. Pelin Karasu
,
Ümit Girgin
, Hasan Gürgür
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.67264
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5645
1
FAVORİ
5645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelli Öğrenciler İle İşiten Öğrencilerin Boşluk Doldurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
H. Pelin Karasu
,
Ümit Girgin
,
Yıldız Uzuner
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
665
0
FAVORİ
665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Journal of Education and Future
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
İŞİTME ENGELLİ KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNIN OKUMA BECERİLERİNİN FORMEL OLMAYAN OKUMA ENVANTERİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Tamer Genç
,
Ümit Girgin
,
H. Pelin Karasu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-617878
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1510
1
ATIF
0
FAVORİ
1510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitimine Devam Eden İşitme Engelli Öğrencilerin Yazdıkları Öykülerin İncelenmesi
Yazarlar: Arzu Efe,
Pelin Karasu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.330878
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4074
5
ATIF
2
FAVORİ
4074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tanıdan Eğitime Kosova Cumhuriyeti’nde İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Doğan
,
Hasan Gürgür
,
Ümit Girgin
,
H. Pelin Karasu
,
Zerrin Turan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1585
1
ATIF
0
FAVORİ
1585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelli Bir Çocuğun Okuma Yazma Becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı İle Desteklenmesi
Yazarlar:
H. Pelin Karasu
,
Ümit Girgin
, Hasan Gürgür
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.67264
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5645
1
ATIF
1
FAVORİ
5645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat