avatar
İsmail Dönmez Doç. Dr. Muş Alparslan Üniversitesi
Yayın 19 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 31 TR Dizin Atıf 16
19 Yayın
20 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
16 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

Muş Alparslan Üniversitesi

Popüler Yayınları

2

2

1861

A Self-Study on The Values and Beliefs of Science Teachers and Their Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Applications
Yazarlar: İsmail Dönmez , Mehmet Fatih Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.5.7.1
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 677

1

1

677

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 692

0

1

692

1

1

3473

Yayınlar

What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1010

0

1010

Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 225

0

225

0

587

0

2515

1

1141

Sosyal Bilimlerde Geleceğin Meslekleri
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1307

0

1307

1

3473

0

1243

1

3178

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 692

1

692

0

856

1

677

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Şerihan Kirmit , İsmail Dönmez , Hamza Erdem Çataltaş
Yayın Bilgisi: 2018 , Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1888

0

1888

0

931

0

4950

Yayınlar

1

0

587

SOKAKTA ÇALIŞAN/ÇALIŞTIRILAN ÇOCUKLAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
DOI: 10.29029/busbed.935265
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2515

1

0

2515

1

1

3473

12

0

1243

10

1

3178

2

2

1861

1

0

856

A Self-Study on The Values and Beliefs of Science Teachers and Their Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Applications
Yazarlar: İsmail Dönmez , Mehmet Fatih Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.5.7.1
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 677

1

1

677

2

0

931

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.