avatar
Nuri Doğan Prof. Dr. Hacettepe Üniversitesi
Yayın 57 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 134 TR Dizin Atıf 10
57 Yayın
7 Hakemlik
134 CrossRef Atıf
10 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları Ölçek Geliştirme Standart Belirleme ve Normlar Kültürlerarası Ölçek Uyarlama Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları Similasyon çalışmaları Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer) Psikometrik analizler, Madde Tepki Kuramı, Madde Yanlılığı, Test geliştirme, Veri Analizi,

Kurum

Hacettepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

1

460

8

1

9866

Yayınlar

0

1

0

77

0

153

0

246

0

457

0

528

MESLEKİ KIDEMİN KESME PUANI BELİRLEMEYE ETKİSİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMI İLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Süleyman Keser, Nuri Doğan , Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1024397
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 256

0

256

0

695

0

566

0

290

0

386

0

625

0

321

0

817

0

1551

0

639

0

603

0

423

0

702

0

1488

0

982

An Overview of E-Assessment
Yazarlar: Nuri Doğan , Nermin Kıbrıslıoğlu, Hülya Kelecioğlu , Ronald K. Hambleton
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1110

0

1110

0

1310

1

9866

0

1322

0

231

0

364

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1266

0

1266

0

1805

0

8197

0

1545

Örneklem Büyüklüğünün ve Kayıp Veri Oranının Genellenebilirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Sumeyra Soysal, Haydar Karaman, Nuri Dogan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 610

0

610

0

1260

1

460

0

15883

Interview with Stephen G. SIRECI on Validity
Yazarlar: Nuri Doğan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1332

0

1332

0

1136

0

11463

0

1974

0

3362

0

2128

0

1934

0

1436

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

3

0

566

1

0

625

3

0

1551

Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 702

3

0

702

1

0

1488

10

0

982

1

0

1310

8

1

9866

Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
DOI: 10.21449/ijate.561154
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1322

2

0

1322

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1266

1

0

1266

9

0

1805

Veri Madenciliğinde Kullanılan Güncel Bir Analiz Programı: WEKA
DOI: 10.21031/epod.399832
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8197

6

0

8197

5

0

1545

2

0

1336

13

0

2951

4

0

1260

42

0

15883

2

0

11463

14

0

2128

1

0

1934

2

0

1436

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.