avatar
Mahmut Sami İşlek Dr. Öğr. Üyesi ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM FAKÜLTESİ, TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
Yayın 11 Hakemlik 24 CrossRef Atıf 8 TR Dizin Atıf 5
11 Yayın
24 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Hizmet Pazarlaması Kar Amacı Gütmeyen Pazarlama Pazarlama Teorisi Tüketici Davranışı

Kurum

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM FAKÜLTESİ, TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

3

1

987

Brand Communities in the Axis of Socializing Customers: Sample of Volkswagen Beetle Owners, Turkey
Yazarlar: Selda Başaran Alagöz, Nezahat Ekici, Mahmut Sami İşlek
Yayın Bilgisi: 2011 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 583

0

1

583

Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim
DOI: 10.17494/ogusbd.1040439
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 541

1

1

541

1980-2000 Yılları Arasındaki Video Oyun Sektörünün İncelemesi: Nintendo ve Sega Örneği
Yazarlar: Tayfun Şaan , Muhammet Ali Tiltay, Mahmut Sami İşlek
DOI: 10.18037/ausbd.1181534
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 507

0

1

507

Yayınlar

Bir Sistematik Literatür Çalışması: Öğrenciler Müşteri mi, Değil mi?
Yayın Bilgisi: 2024 , Abant Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.11616/asbi.1391320
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 58

0

58

Öz Kontrolün Yeşil Satın Alma Davranışına Etkisinde Mental İyi Oluşun Rolü
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanya Akademik Bakış
DOI: 10.29023/alanyaakademik.1273900
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 194

1

194

1

366

1980-2000 Yılları Arasındaki Video Oyun Sektörünün İncelemesi: Nintendo ve Sega Örneği
Yazarlar: Tayfun Şaan , Muhammet Ali Tiltay, Mahmut Sami İşlek
DOI: 10.18037/ausbd.1181534
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 507

1

507

Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim
DOI: 10.17494/ogusbd.1040439
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 541

1

541

0

489

Brand Communities in the Axis of Socializing Customers: Sample of Volkswagen Beetle Owners, Turkey
Yazarlar: Selda Başaran Alagöz, Nezahat Ekici, Mahmut Sami İşlek
Yayın Bilgisi: 2011 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 583

1

583

Yayınlar

Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim
DOI: 10.17494/ogusbd.1040439
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 541

1

1

541

2

0

489

3

1

987

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.