Bu makale İmam Hatip Lisesi
öğrencilerinin Meslek derslerini öğrenirken bu dersleri ve ders öğretmenlerini
nasıl algıladıklarını kendi bakış açılarından değerlendirmeyi konu edinmiştir.
Meslek derslerini sevip sevmemeleri, seçmeli olması durumunda nasıl
davranacaklarını, ders içeriğinden ne oranda yararlandıklarını, derslerin duygu
ve düşüncelerine yansıması, öte yandan meslek dersleri öğretmenlerinin tutum,
davranış ve ders işleme yöntemlerini nasıl değerlendirdikleri, meslek dersleri
öğretmenlerini ne oranda örnek aldıkları anket uygulaması yoluyla ortaya
konulmuştur. Öğrencilerin bakış açı ve değerlendirmelerine göre, okudukları meslek
dersleri, onların duygu, düşünce ve davranışlarına yeterli düzeyde etkili
olmamıştır. Öğrencinin okula aidiyeti, okulu benimseme anlayışı
değiştirilmelidir.
Bölüm | Articles |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017Cilt: 41 Sayı: 1 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.