Bu çalışma son dönem Türk Sineması’nda
ürün yerleştirme bağlamında tütün ve tütün mamullerinin nasıl kullanıldığını
tartışan bir araştırmadır. Çalışmada ürün yerleştirmeye dair kavramlar ile ürün
yerleştirmenin dünyadaki gelişimi, Türk Sineması’nda ürün yerleştirmenin
tarihsel gelişimi ve elde edilen bu bilgiler göz önünde bulundurularak
2011-2015 yılları arasında Türk Sineması’nda ürün yerleştirme olarak tütün ve
tütün mamullerinin nasıl kullanıldığına bakılmıştır. Filmler incelenirken
içerik analizi yöntemi belirlenmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Articles |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Aralık 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016Cilt: 40 Sayı: 2 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.